Models of Marketing Research in An Enterprise on the European Market
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 143-151
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
8 mar 2025
15
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/170940
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Modele badań marketingowych w przedsiębiorstwie na rynku europejskim | 28 lip 2025 |
Sojkin, Bogdan Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Sojkin, Bogdan
Sojkin, Bogdan Michalak, Szymon
Sojkin, Bogdan Michalak, Szymon