USER - Scale for Measurement of Usage of Marketing Research Results in Enterprise
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 528-534
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
16 mar 2025
16 mar 2025
1
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/171240
Nazwa wydania | Data |
---|---|
USER - skala do pomiaru wykorzystania wyników badań marketingowych w przedsiębiorstwie | 16 mar 2025 |
Mącik, Radosław
Mącik, Radosław
Mącik, Radosław Nalewajek, Monika
Mącik, Radosław Korba, Małgorzata
Mazurek, Grzegorz Mącik, Radosław
Lipowski, Marcin Mącik, Radosław