Object

Title: Pomiar jakości usług motoryzacyjnych metodą SERVQUAL

Title in english:

Measurement of Motor Services Quality Applying SERVQUAL Method

Creator:

Radkowska, Jolanta ; Radkowski, Krzysztof

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 575-584

Abstrakt:

The problem of quality service is one of common topics of discussion among economic theorists and practitioners. This probably results from the problems faced by many service providers trying hard to satisfy customers. One of the essential problems in researching service quality is determining the variable influences on the quality of service from the customer's point of view as well as the means of measuring the value of such variables. Considering the virtues of the method of SERVQUAL, it is the adapted and applied model to identify quality of motor services, as well as to establish the customer's hierarchy of importance relating to variables determining the quality of motor services.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:132375

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information