Role of Promotion in Developing the Market Value of a Company According to the Empirical Research
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 422-430
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
9 mar 2025
9 mar 2025
1
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/171001
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Rola promocji w kształtowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych | 9 mar 2025 |
Wiktor, Jan W.
Wiktor, Jan W.
Wiktor, Jan W.
Wiktor, Jan W.
Wiktor, Jan W.
Ďaďo, Jaroslav Wiktor, Jan W.