The Factors Influencing the Effectiveness of Face-to-Face Interview Method in Market Research
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 545-551
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
16 mar 2025
16 mar 2025
2
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/171242
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Czynniki wpływające na skuteczność wywiadu bezpośredniego w badaniach rynkowych | 16 mar 2025 |
Garczarczyk, Józef Mocek, Marek
Garczarczyk, Józef Mocek, Marek
Olejnik, Iwona
Olejnik, Iwona
Olejnik, Iwona
Garczarczyk, Józef Olejnik, Iwona
Białowąs, Sylwester Olejnik, Iwona