Marketing Research in Product Introduction on European Markets
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 200-205
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
8 mar 2025
8 mar 2025
3
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/170947
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Badania marketingowe we wprowadzaniu produktów na rynki europejskie | 8 mar 2025 |
Ratajczyk, Florian Kurzynowski, Piotr Gaj, Miron. Redakcja Wilk, Ireneusz. Redakcja
Kurzynowski, Piotr Ratajczyk, Florian Gaj, Miron. Redakcja Wilk, Ireneusz. Redakcja
Kurzynowski, Piotr Woźniak, Władysław A. Ratajczyk, Florian Gaj, Miron. Redakcja Wilk, Ireneusz. Redakcja