Marketing Research in Product Introduction on European Markets
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 200-205
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Mar 8, 2025
Mar 8, 2025
1
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/170947
Edition name | Date |
---|---|
Badania marketingowe we wprowadzaniu produktów na rynki europejskie | Mar 8, 2025 |
Ratajczyk, Florian Kurzynowski, Piotr Gaj, Miron. Redakcja Wilk, Ireneusz. Redakcja
Kurzynowski, Piotr Ratajczyk, Florian Gaj, Miron. Redakcja Wilk, Ireneusz. Redakcja
Kurzynowski, Piotr Woźniak, Władysław A. Ratajczyk, Florian Gaj, Miron. Redakcja Wilk, Ireneusz. Redakcja