Mystery Shopping as a Method of Research of Customer Service Standards
Gregor, Bogdan ; Grzegorczyk, Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 585-591
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
16 mar 2025
16 mar 2025
2
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/171247
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Mystery shopping jako metoda badania standardów obsługi klienta | 16 mar 2025 |
Gregor, Bogdan Wdowiak, Łukasz
Gregor, Bogdan Gotwald, Beata
Gregor, Bogdan Trzmielak, Dariusz
Gregor, Bogdan Kalińska-Kula, Magdalena
Gregor, Bogdan Gotwald-Feja, Beata
Gregor, Bogdan Kalińska-Kula, Magdalena