Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 214-222
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
8 mar 2025
16
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/170949
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Badania zachowań negocjacyjnych w krajach Unii Europejskiej - aspekt kulturowy | 28 lip 2025 |
Kałążna-Drewińska, Urszula
Kałążna-Drewińska, Urszula
Kałążna-Drewińska, Urszula Kramer, Józefa. Promotor
Kałążna-Drewińska, Urszula