Questionnaire Research of Consumers on Polish-German Borderland in the Conditions of European Market
Witek, Jolanta ; Błoński, Krzysztof
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 309-319
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Mar 9, 2025
Mar 9, 2025
1
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/170989
Edition name | Date |
---|---|
Badania ankietowe konsumentów na pograniczu polsko-niemieckim w warunkach rynku europejskiego | Mar 9, 2025 |
Błoński, Krzysztof
Błoński, Krzysztof
Błoński, Krzysztof
Błoński, Krzysztof
Błoński, Krzysztof
Burlita, Augustyna Błoński, Krzysztof
Błoński, Krzysztof Putek-Szeląg, Ewa