Obiekt

Tytuł: Badania ankietowe konsumentów na pograniczu polsko-niemieckim w warunkach rynku europejskiego

Tytuł odmienny:

Questionnaire Research of Consumers on Polish-German Borderland in the Conditions of European Market

Autor:

Witek, Jolanta ; Błoński, Krzysztof

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 309-319

Abstrakt:

From among many factors which influence the estimation of the accession of Poland to the European Union, the proximity of living at the border plays an important part. The border has become an important economic factor for people living there in the range of its traffic, which in the greater range than in other parts of the country lets acquire and consume the neighbours' goods as well as develop the economic activity in the sphere of small and medium enterprises.I The paper contains the estimation of influencing of the process of the integration of Poland with the European Union living in the border line, carried out on the ground of chosen questionnaire surveys.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:132269

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji